Dessa villkor för att lösa in kuponger gäller för alla kuponger som har köpts i vår online-butik på www.padel-point.se, eller i en av våra filialer.
Presentkort kan lösas in via följande kanaler för produkter, vilka är godkända för inköp med kuponger.
Via webbsajten via vilken kupongen har köpts, t.ex. www.padel-point.se (“godkänd webbsajt”).
Via den ovan nämnda godkända webbsajtens hotline.
Kuponger kan lösas in på en godkänd webbsajt eller via det avsedda beställningsformuläret online (varukorgssystem). Det går även att lösa in en kupong via telefon, fax eller e-mejl.
Om kupongens värde inte räcker för din beställning kan skillnaden betalas med ett av de betalningssätt som Padel-Point erbjuder, eller genom att du anger flera kuponger på samma sida.
Flera kuponger kan lösas in för en och samma beställning. Promotionskuponger är uteslutna från dessa regler.
Kuponger och restbelopp från kuponger kan lösas in fram till slutet av tredje året efter att kupongen kar köpts. Restbelopp gottgörs på ditt kundkonto fram till deras respektive utgångsdatum. Promotionskuponger är uteslutna från dessa regler.
För inlösen av kuponger gäller våra allmänna affärsvillkor och bestämmelser om datasäkerhet kompletterande.
Vår kundtjänst kan bara annullera kupongbeställningar om kupongen ännu inte har lösts in.
Kupongen är inte personlig. Vi levererar tillfredsställande till den innehavare som löser in kupongen. Detta gäller inte om den respektive innehavaren inte är berättigad eller är rättsinkapabel eller inte har en ombudsrätt och vi känner till detta eller på grund av grovt oaktsam okunskap inte känner till detta.
Kuponger kan bara användas för att köpa varor, inte för att köpa ytterligare kuponger.
Det är inte möjligt att betala ut värdet för en kupong i kontanter. För att lösa in presentkort via ditt kundkonto eller för att se ett aktuellt tillgodo-belopp, kontakta vår kundtjänst.
Presentkort kan bara lösas in på den godkända webbsajten.
Padel-Point tar inget ansvar för skrivfel i kupongmottagarens e-postadress. Padel-Point tar inte heller något ansvar för förlust, stöld, missbruk eller försenad överföring av presentkort (till exempel på grund av tekniska problem).
I händelse av ett bedrägeri, försök till bedrägeri eller vid misstanke om annan illegal aktivitet i samband med ett köp av ett presentkort eller vid inlösen av ett presentkort har Padel-Point rätt att stänga de tillhörande kundkontona och/eller begära ett annat betalningssätt. Ett anspråk avseende frigivning eller utbetalning av berörda kuponger föreligger inte.